اجاره خانه مبله شیراز برای یک شب چقدر است؟
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
اجاره خانه مبله شیراز برای یک شب چقدر است؟

جهت اجاره خانه مبله شیراز می توانید به صورت غیر حضوری و از هر نقطه ای از کشور از طریق مراجعه به وب سایت شیرازروم اقدام نمایید. پس از انتخاب آپارتمان، سوئیت یا خانه مورد نظر از طریق تماس با واحد پشتیبانی شیرازروم می توانید از جزئیات بیشتر آن از جمله مهم ترین مسئله، اجاره بهای یک شب اقامت در آن آگاه شوید. برای انتخاب منزل مبله ای مناسب برای اجاره عوملی چون دسترسی آسان آن به مرکز شهر و حمل و نقل شهری، متراژ و امکانات و قیمت اجاره بهای آن را در نظر بگیرید. تیم شیرازروم هیچ گونه راهنمایی و مشاوره ای را در این خصوص از شما دریغ نخواهند کرد و با حوصله تمام، به صورت کاملا تخصصی پاسخگوی سوالات شما هستند. کافی است با شماره تلفن های مذکور تماس حاصل نمایید.

اجاره خانه مبله شیراز برای یک شب چقدر است؟


اجاره بهای هر منزل بسته به امکانات و محل و متراژ آن می تواند متفاوت باشد اما به عنوان مثال در مورد اجاره سوئیت مبله شیراز و اجاره آپارتمان مبله شیراز می توان گفت:
اجاره سوئیت مبله شیراز برای یک شب از 700 هزار تومان به بالا خواهد بود.
اجاره آپارتمان مبله شیراز با یک اتاق برای یک شب از 1 میلیون تومان شروع می شود و با افزایش امکانات آن قیمت اجاره بها نیز افزایش می یابد.
اجاره آپارتمان مبله شیراز با دو اتاق بیش از 1 میلیون و 700 هزار تومان برای یک شب خواهد بود.
اجاره آپارتمان مبله شیراز با سه اتاق معمولا بالاتر از 2 میلیون تومان برای اقامت یک شب است.
این قیمت ها در طول سال و در ایام عادی اینگونه اند؛ در ایام ویژه ای چون تعطیلات عید نوروز مطمئنا سطح اجاره بها در تمام موارد بالاتر خواهد بود.

برای اجاره منزل مبله شیراز چه باید کرد؟


جهت رزرو و اجاره خانه مبله شیراز از طریق شیرازروم بدین صورت عمل نمایید (شرح مراحل به صورت جزئیاتی و گام به گام بیشتر به خاطر این است که ممکن است در بین خوانندگان کسانی باشند که در این حوزه ها و انجام امور به صورت اینترنتی آگاهی کامل ندارند):

در مرورگر خود وارد صفحه گوگل شده و شیرازروم را در گوگل سرچ کنید اولین وب سایتی که در گوگل مشاهده خواهید کرد متعلق به شیرازروم است.

پس از ورود به سایت شیرازروم لیستی از انواع موارد آپارتمان مبله شیراز، سوئیت مبله شیراز، منزل مبله شیراز را خواهید دید که در کنار کسی و تصاویری از هر مورد، امکانات موجود در آن از جمله تعداد اتاق های خواب، ظرفیت، تعداد تخت های دو نفره و تک نفره هر مورد و همچنین آدرس و قیمت اجاره بهای یک شب آن قرار داده شده است. تمام موارد را بررسی و با کسانی که در سفر شما را همراهی خواهند کرد مشورت نمایید سپس گزینه متناسب با ایده آل های خود را انتخاب کنید.

اجاره خانه مبله شیراز برای یک شب


پس از انتخاب، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن یا اکانت واتس آپ و تلگرام مربوطه در مورد جزئیات بیشتر صحبت نمایید یا هر پرسشی را مطرح و با اطمینان تصمیم نهایی برای رزرو آن را اتخاذ کنید.

پرداخت نیمی از اجاره بها برای مدتی که در آن اقامتگاه ساکن خواهید شد در ابتدا و به هنگام رزرو به صورت بیعانه الزامی است. فقط دقت داشته باشید که تصویر فیش واریز مبلغ یا رسید پرداخت اینترنتی آن را برای ما ارسال و اصل آن را پیش خود نگه دارید تا آن را حضوری تحویل دهید.

پس از آغاز محل در موعد مقرر در محل حاضر شده و آپارتمان مبله شیراز، سوئیت مبله شیراز یا منزل مبله شیراز اجاره ای خود را تحویل بگیرید.

در پایان موعد، واحد اجاره ای را همانگونه که تحویل گرفتید پس خواهید داد پس دقت داشته باشید که در برابر هرگونه خرابی و خسارتی که مشمول شما باشد مسئول هستید.

قوانین اجاره منزل مبله شیراز


اجاره منزل مبله شیراز، آپارتمان مبله شیراز یا سوئیت مبله شیراز می تواند خود قوانین بخصوصی داشته باشد که رعایت آنها الزامی است:

در صورتی که مسافر در موعد مقرر مراجعه نکند واحد اجاره ای برای وی خالی نگه داشته خواهد شد و به هیچ عنوان وجهی بازگردانده نمی شود.

همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله شناسنامه یا کارت ملی به هنگام مراجعه حضوری برای تحویل واحد رزرو شده الزامی است.

شرط محرمیت بنا به قوانین اسلامی در مورد همراهان غیر همجنس الزامی است پس ارائه مدرک لازم جهت اثبات محرمیت یا شناسنامه دو طرف را همراه خود داشته باشید.

پذیرش خانم های مجرد در صورتی که همراه با خانواده یا مرد محرم نباشند امکان پذیر نخواهد بود؛ مگر با ارائه مدرک یا سندی مبنی بر شرکت در مسابقه، داشتن ماموریت اداری، کنکور یا غیره.

مدت زمان اقامت باید از ابتدا مشخص باشد و تاریخ دقیق تحویل و تخلیه به صورت توافقی صورت گرفته باشد. تحویل یا تخلیه زودتر یا دیرتر از موعد بایستی از پیش هماهنگ شود.
اجاره خانه مبله شیراز برای یک شب


همانگونه که شیرازروم در برابر واگذاری آپارتمان مبله شیراز، سوئیت مبله شیراز یا منزل مبله شیراز به صورت کاملا تمیز، منظم و مرتب متعهد است شما نیز باید به هنگام تحویل نسبت به این موضوع متعهد باشید. (در صورتی که تمایل به تمیز کردن و نظافت واحد اجاره ای خود نداشتید می توانید در هنگام تحویل علاوه بر تسویه اجاره بها هزینه ای دیگر را به عنوان هزینه نظافت چی بپردازید و از نظافت و تمیز کردن آن معاف شوید.)

مسلما استفاده از خدمات شیرازروم به منزله این است که شما تمام قوانین فوق الذکر را مطالعه نموده و پذیرفته اید.

شیرازروم تنها وب سایت فعال برای اجاره آپارتمان مبله شیراز، سوئیت مبله شیراز و منزل مبله شیراز نیست اما به جرات می توان گفت مطمئن ترین آنهاست. پرسنل کارآمد و متعهد شیرازروم با هدف کسب رضایت مشتری در تمام مدت اقامت شما پشتیبانتان هستند و سفری خوش برای شما آرزومندند. علاوه بر وب سایت شیرازروم از طریق مراجعه به صفحه اینستاگرام و تلگرام شیرازروم به آدرس shirazroom@ می توانید موارد موجود برای اجاره را مشاهد و بررسی و توسط ادمین یا دایرکت اقدام به رزرو و اجاره از راه دور نمایید.